Nyhet nu kan vi använda Kivra

Nu har vi möjlighet att skicka ut fakturering mm via KIVRA från våra föreningar. 

Fastighetsägareföreningens påminnelsefakturor har gått ut idag via denna kanal för er som använder KIVRA, för er övriga kommer fakturan i papperspost.

Vänliga hälsningar
Styrelsen för respektive förening